Noutati

Data Anunt
30.01.2009 Oferta de cursuri de instruire

• Contabilitate financiara;
• Diagnosticul financiar al firmei;
• Metode statistice în gestiunea afacerilor;
• Planul de afaceri;
• Managementul firmei;
• Managementul proiectelor;
• Comert electronic.

Inscrierea

Înscrierea cursanţilor se poate face la Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor, cabinetul 351, între orele 10,00-13,00.

Acte necesare pentru înscriere

1. Formular individual de înregistrare (se procură de la sala unde se efectuează înscrierea);
2. Contract de şcolarizare (se procură de la sala unde se efectuează înscrierea);
3. Copie după documentele justificative corespunzătoare ultimelor studii absolvite
4. Copie după certificatul de naştere;
5. Copie după certificatul de căsătorie;
6. Copie după B.I. / C.I.
7. Adeverinţă de la locul de muncă în care să se precizeze compartimentul în care lucrează şi funcţia deţinută;
8. Dosar mapă.

Informaţii suplimentare

Pliant de prezentare

Universitatea din Craiova, Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor, Catedra de Analiză, Statistică, Matematică, cabinetul 351;
Persoană de contact:
Lect. univ. dr. Daniel CIRCIUMARU

E-mail: dcirciumaru@gmail.com
 

29.01.2009 Completati formularul de calitate din portalul de instruire (din pagina principala link-ul Formular (Se va completa la sfarsitul cursurilor))!!!!

Se prelungeste perioada de eliberare a certificatelor pana la data de 16 februarie 2009.

Programul de eliberare este Luni-Vineri intre orele 9-14.

23.01.2009 Se prelungeste perioada de eliberare a certificatelor pana la data de 30 ianuarie 2009.

Programul de eliberare este Luni-Vineri intre orele 9-14.

Completati formularul de calitate din portalul de instruire (din pagina principala link-ul Formular (Se va completa la sfarsitul cursurilor)).

26.12.2008

Incepand cu data de 29.12.2008 se elibereaza certificatele pentru cursantii care au finalizat cel putin un modul.

Programul de eliberare al certificatelor este urmatorul:

 

Luni 29.12.2008, orele 10-12.

Marti 30.12.2008, orele 9-12.

In intervalul 5 -23 ianuarie 2009 se pot elibera zilnic Luni-Vineri intre orele 9-14.

 

Cursantii vor ridica certificatele individual de la sala 152, cladirea centrala a Universitatii, pe baza de BI/CI.

Persoana de contact: dna Mioara Vasilescu.

 

Pot ridica certificatele pentru modulele finalizate doar cursantii care au completat formularul de calitate din portalul de instruire (din pagina principala link-ul Formular (Se va completa la sfarsitul cursurilor)).

10.12.2008

Certificatele sunt in curs de finalizare. Perioada in care pot fi ridicate certificatele precum si procedura de ridicare vor fi afisate pana la sfarsitul saptamanii in curs.

Vor primi certificatele toti cei care au promovat cel putin un modul si au completat formularul de calitate din portalul de instruire (din pagina principala link-ul Formular (Se va completa la sfarsitul cursurilor).

13.11.2008 Trebuie completat formularul de calitate (din pagina principala link-ul Formular (Se va completa la sfarsitul cursurilor)).
10.11.2008 Cursantii care au cerut aprobare pentru sustinerea examenelor restante inainte de data limita a perioadei de examinare pot sustine examenele pentru care au cerut aprobare pana cel tarziu 14.11.2008.

Cursantii care au finalizat cel putin un modul sunt rugati sa verifice URGENT corectitudinea inregistrarii datelor personale in portal (in pagina Date personale). Eventualele erori pot fi corectate direct in portal (mai putin campurile Nume, prenume, CNP si nume utilizator - doar pentru aceste 4 campuri trimiteti un mesaj prin portal cu datele corecte). Datele vor fi folosite la completarea certificatelor de absolvire.

03.11.2008 Cursantii care au sustinut toate examenele sunt rugati sa-si verifice corectitudinea inregistrarii datelor personale in portal (in pagina Date personale). Eventualele erori pot fi corectate direct in portal (mai putin campurile Nume, prenume, CNP si nume utilizator - doar pentru aceste 4 campuri trimiteti un mesaj prin portal cu datele corecte). Datele vor fi folosite la completarea certificatelor de absolvire.
31.10.2008 Din cauza intreruperilor aparute pe parcursul perioadei de examinare SE PRELUNGESTE PERIOADA DE EXAMINARE PANA LA DATA DE 09.11.2008.
26.10.2008 In perioada 25-31.10.2008 se pot sustine si reexaminari numai pentru examenele nepromovate.
05.10.2008 Nu aveti nevoie de nici o aprobare pentru a sustine examenele!!!! Aprobarile sunt necesare doar pentru cazurile de exceptie.
04.10.2008 De la 01.10.2008 a fost activata perioada de examinare. Modul de derulare al examinarii este similar cu Autotestarea. Diferenta consta in faptul ca Autotestarea se putea realiza ori de cate ori este nevoie, in timp ce Examenul se da o singura data. Pentru repetarea unui examen sunt necesare confirnari de la Secretariat si de la profesorul asociat cursului. La Autotestare puteati alege din ce capitol va testati, iar la Examen intrebarile sunt din toate capitolele intr-o structura specificata de profesorul asociat fiecarui curs. Bafta!.
31.08.2008

Au fost adaugate intrebari pentru autotestare la disciplina Management strategic modulul MANAGEMENT.

29.08.2008

Au fost adaugate intrebari pentru autotestare la disciplina Diagnosticul financiar al firmei- modulul ANALIZĂ ECONOMICO-FINANCIARĂ.

Au fost adaugate intrebari pentru autotestare la disciplina Retele de calculatoare- modulul E-COMMERCE.

01.08.2008

A fost adaugata in portal posibilitatea de comunicare intre cursanti (Link-ul Comunicare cu studentii din pagina principala a portalului ).

Au fost adaugate capitolele 1-5 la disciplina Comert electronic, modulul E-COMMERCE.

Au fost adaugate intrebari pentru autotestare la disciplina Baze de date, capitolele 1-2, modulul E-COMMERCE.

28.07.2008 Au fost adaugate capitole la disciplina Retele de calculatoare modulul E-COMMERCE
26.07.2008 Au fost adaugate capitole la disciplina Planul de Afaceri modulul ANALIZĂ ECONOMICO-FINANCIARĂ
25.07.2008 Examenele pentru modulele de perfectionare se sustin, conform planificarii din Structura anului, in luna Octombrie 2008.
24.07.2008 Dupa cum ati sesizat accesul la portalul de instruire a fost intrerupt cateva zile din cauza problemelor intampinate la alimentarea cu energie electrica din partea centrala a orasului.
17.07.2008 Au fost adaugate cursuri in portal la modulele 3 si 4.

Inca mai sunt probleme cu email-urile cursantilor. Cei care nu au primit email-ul cu datele de conectare il vor primi foarte curand.

03.07.2008

1. Cursantii care nu au primit email cu datele de conectare la portal se gasesc in una din situatiile urmatoare:

- nu au furnizat un cont de email

- au furnizat un cont de email invalid

- contul de email a fost preluat gresit in portal

2. Corectiile pentru cei care au semnalat acest lucru sunt in curs de realizare.

3. Cursantii care s-au conectat la portal pot realiza singuri corectii pentru o parte din datele personale folosind link-ul Date personale din pagina principala a portalului.

4. Va rugam semnalati  in cel mai scurt timp posibil daca nu ati primit emailul cu datele de conectare la portal sau eventualele problemele de comunicare folosind emailul disponibil in pliantul sau afisul de promovare.

 

01.07.2008 Au fost expediate elementele de identificare necesare connectarii la portal precum si instructiunile de utilizare ale portalului de instruire catre toti cursantii care au furnizat la inscriere un cont de e-mail functional.

Cursantii care nu au furnizat un cont de e-mail functional trebuie sa faca acest lucru in cel mai scurt timp posibil pentru a putea intra in posesia elementelor de mai sus.

27.06.2008 Cursantii care au depus dosare de inscriere la cursuri au fost selectati si introdusi in portal. In perioada imediat urmatoare vor primi prin email elementele necesare pentru conectarea la portal si derularea activitatii.

 

Universitatea din Craiova - Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor organizeaza cursuri de pregătire pentru manageri şi pentru personalul din compartimentele cu profil economic. Sunt propuse doua tipuri de cursuri:

A. Cursuri de iniţiere:

            Modulul I: DEZVOLTAREA ABILITĂŢILOR PRIVIND UTILIZAREA TEHNOLOGIEI INFORMAŢIEI

Iniţiere în tehnologia informaţiei; Utilizarea pachetelor de programe Office; Iniţiere în Internet.

B. Cursuri de perfecţionare:

            Modulul II: E-COMMERCE

Baze de date; Comerţ electronic; Reţele de calculatoare.

            Modulul III: ANALIZĂ ECONOMICO-FINANCIARĂ

Contabilitate financiară; Diagnosticul financiar al firmei; Gestiunea portofoliului de investiţii; Planul de afaceri.

            Modulul IV: MANAGEMENT

Managementul firmei; Managementul resurselor umane; Management strategic; Managementul proiectelor.

 

Cursurile de iniţiere se vor desfăşura în sălile Facultăţii de Economie şi Administrarea Afacerilor din cadrul Universităţii din Craiova, seara şi în week-end pentru a nu afecta activitatea la locurile de muncă ale cursanţilor.

Cursurile de perfecţionare urmează a se desfăşura în regim de învăţământ la distanţă, prin Internet, pentru a asigura un cadru şi un program de pregătire cât mai flexibile pentru cursanţi, pe o perioadă de 4 luni, în anul calendaristic 2007. Evaluarea cursanţilor se va efectua, de asemenea, prin Internet.

Costurile aferente stagiilor de pregătire vor fi suportate integral din finanţarea PHARE şi din contribuţia proprie a Universităţii din Craiova.

 

Pentru informatii suplimentare despre program, modalitatile de inscriere descarcati:

1- PLIANT DE PREZENTARE

2- AFIS